Seksin antaminen kuuluu sairaanhoitajan työhön

Potilas: ”Seksin antaminen kuuluu sairaanhoitajan työhön”.

Niin voisi kuulua. Itse kun olin sairaalassa niin kivun ja säryn keskellä olisin mielellään halunnut että sairaanhoitaja olisi ottanut suihin🙂 Sen suurempaan en olisi siinä tilassa pystynyt tekemään,  kuin siis saamaan stondiksen aikaan selällä maaten.  Jotenkin vastaavasti mieshoitajienkin pitäisi antaa parastaan naispotilaille. Tulevia aikoja odotellessa …

Yksi vastaus artikkeliin: Seksin antaminen kuuluu sairaanhoitajan työhön

  1. Nimetön kirjoitti:

    Kerran olin potilaana sairaalassa viikon verran. Siellä oli oikein nätti yöhoitaja. Öisin sen teki kierrostaan ja tuli juttelemaan mulle. Himotti kovasti niin laitoin käteni hänen jalkoväliin. Tunsin kuumuuden housujen läpi. kun hieroin sitä. Olin ainoa potilas huoneessa. Hoitaja kysyi samalla kun otti kovan kullini kouraani. mun pillu on kiimasta märkä saat panna mua täällä joka kerta kun käyn huoneessasi. Siitä alkoi uskomaton viikko sairaalassa. sain pillua monta kertaa yössä silloin sieelä. Hoitsu oli noin 25 vuotias. terhakka rintainen ja tiukkapilluinen.Yhtenä yönä kun se tuli taas niin olin valmiina odottamassa alasti peiton alla. Hoitsu kuiskasi korvaani nyt haluun että panet mua perseeseen ja sen mä tein heti. Joka kerta sain laueta sisälle kumpaakin reikään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

